09:00 Vrijdag 26 April: Start opbouw Koningsdag Raalte (We kunnen nog wel handjes gebruiken!)
09:00 Zaterdag 27 april: Installeren kleedjesmarkt (Inschrijven is niet nodig!)
10:00 Zaterag 27 april: Opening Koningsdag Raalte 2024
16:00 Zaterdag 27 april: Einde Koningsdag 2024 op de Herenhof
16:00 Zaterdag 27 April: Muziek in het centrum van Raalte!

Word vrijwilliger!

Zie je het al voor je??

Stel je een stralende Koningsdagochtend voor op de Herenhof in Raalte. De zon werpt warme stralen over het plein, en overal zie je lachende gezichten en kleurrijke activiteiten.

In het midden staat een groepje kinderen, allemaal prachtig geschminkt in oranje en rood-wit-blauw. Achter hen bevindt zich een vrolijke kleedjesmarkt, waar mensen druk bezig zijn met het verkopen en kopen van spulletjes. Op de achtergrond zie je mensen zich vermaken met blikwerpen, terwijl anderen lachen tijdens een intensieve stoelendans.

Op de voorgrond is een groepje jongeren bezig met Tie-Dye, waar ze met enthousiasme en creativiteit een coole Koningsvlag maken!
Rechts van hen staat een gatengooispel, waar kinderen hun behendigheid testen.
Verderop zie je mensen genieten van spacesjoelen, een unieke twist op het traditionele sjoelen maar dan met een kosmische draai.
Naast het sjoelen is er een gezellige zandbak waar peuters en kleuters druk bezig zijn met het bouwen van zandkastelen.
En natuurlijk, hoe kan het ook ontbreken, een levendig springkussen waar kinderen vrolijk rondstuiteren.

Dit is echter alleen mogelijk met vrijwilligers!!

Om Koningsdag de komende jaren te kunnen blijven organiseren zijn we hard op zoek naar vrijwilligers!

Dus wil je wat betekenen voor dit fantastische feest, meld je aan via info@oranjeverenigingraalte.nl